donderdag 30 mei 2013

Verzamelingen....





De komende posten zal ik wat verzamelingen laten zien..de eerste een verzameling oude flesjes.

Pas een aantal oude apothekersflesjes gekocht, sommige nog met een ingegraveerde tekst erop...in verweerde groen/ blauwtinten.
Zo leuk om de teksten te lezen en te zien wat er ooit in heeft gezeten...toch heel wat anders dan de plastic flesjes die je nu meestal bij de apotheek of drogist krijgt.

Ik heb ze even voor de foto op deze oude mangelbak /aardappelbak gezet.. het heeft dezelfde mooie kleur als de flesjes.
Zo heb je met een paar kleine dingen weer een mooie "stilleven"op tafel.

Ik ben benieuwd wat jullie zoal verzamelen?



Liefs, Anne.

15 opmerkingen:

  1. Leuke verzameling.
    Ik verzamel hartjes.
    Heel origineel.
    Maar ik spaar ze echt el heeeeel lang.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een hele mooie verzameling van flesjes Anne. Mooie kleur hebben ze ook en staat prachtig zo op deze mangelbak. Ja wat zou er allemaal hebben in gezetten. Ik denk van alles en nog wat.
    Ook mijn spulletjes hebben weer een plekje gekregen. Lekker gister middag er mee gerommeld. Was zo weer thuis (ff voor 1 uur). Was erg leuk om je weer even gesproken te hebben.

    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die flesjes, Anne. Ik heb ook een verzameling. Op m'n blog komen ze soms ook voorbij.
    Gezellig trouwens, zo'n blogpostje van jou.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mooie flesjes en de mangelbak vind ik zo gaaf! Ehmm haha ik spaar zoveel,dus zal het allemaal maar niet tikken,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor die flesjes, ik zou ze gewoon zo laten staan! Ik verzamel niet echt iets maar koop eigenlijk zelden ergens maar 1 van! Ik heb bijvoorbeeld voor elk raam een hor staan en heb een aantal vogelkooien, enz.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Anne wat een mooie verzameling. Het staat heel mooi in die magelbak. Super gave combinatie en dat zachte kleurtjes.. just lovely. Ik verzamel alles wat ik mooi vind, maar ben wel kieskeurig. Houte paardjes, witte knoopje, ook flesjes, oude franse postkaarten, oude wekkerklokjes, ornamenten.. ik kan nergens genoeg van krijgen. Heb je nog meer verzamelingen Anne?

    lieve groet Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anne,
    Wat prachtig... maar wel een heel afwijkend kleurtje in jouw interieur zeker? Ik ben heel benieuwd naar je overige verzamelingen.
    Ik zelf heb een kleine verzameling oude toneelkijkertjes en snuff-boxjes... zo leuk allemaal...
    Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n kleine verzameling is zo'n sfeermaker, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat gezellig zo'n verzameling! Ik verzamel alles wat ik leuk vind (servies, knopen, oude klosjes....)


    Een fijn weekend!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, die oude flesjes, Anne!
    Fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet echt verzamelingen al ben ik dol op alles in de kleur aquagroen...en je flesjes dus ook,ik vind ze schattig! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie verzameling!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien Anne, maar ik verzamel niets meer. Heb de laatste jaren al mijn verzamelingen weggedaan/verkocht...
    Maar die bak is ook wel heel mooi hoor.

    Fijn weekend
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie verzameling, alleen al door de prachtige kleur! De bak heeft de perfecte kleur hiervoor.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, zo'n stilleven op tafel. Kleurt ook zo leuk samen. Ik ben niet zo van het verzamelen, alhoewel ik wel steeds meer glaswerk in huis heb. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen