donderdag 2 mei 2013

klein paspopje

En hebben jullie genoten van een leuke Koninginnedag en de beelden op tv? Wij hebben hier eerst lekker op de bank tv gekeken en daarna hier in het dorp geweest waar allemaal leuke en gezellige dingen te doen waren, zelfs jelle zijn fiets versierd met een pimp your bike wedstrijd, en hij had de 2e prijs gewonnen, ik zal binnenkort hier wel een foto van laten zien... Paar weken terug dit mooie oude mini paspopje gekocht, flink verweerd maar dat maakt ze juist zo mooi...vind de kleuren en het kleine stukje tekst wat nog te zien is zo mooi...en een apart zwart houten voetje... Het lijkt een soort linnen waar een laagje gips op is gedaan, de vrouw van wie ik deze kocht had deze ooit in Engeland gekocht. Ik vind er wel mooi staan zo met de grote paspop ernaast... Het beloofd een mooi weekend te worden dus geniet ervan!! Liefs, Anne.

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg zo'n klein paspopje. Wij hebben ook lekker voor de buis gezeten. Volgens mij half Nederland.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anne,
    Wat een schatje, dit popje. Heel mooi verweerd. Het staat prachtig naast de wat grotere paspop.
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi paspopje is di!. Ik vind dat verweerde erg mooi.
    En ik heb ook heerlijk genoten van de kroning op tv.
    Fijn weekend alvast.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje je paspopje. Wij hebben ook heerlijk genoten voor de tv.

    Fijn weekend liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke paspopje, dat is idd een heel kleintje nu die andere er naast staat.
    Prachtige aanwinst!

    Ik wens je een fijn weekend
    Lieve groet,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldig lief paspopje, en verweerd juist helemaal gaaf...ja toch!
    Ja het was genieten voor de buis van alles rond de abdicatie, en de kroning hé!
    En dan s'avonds, het spontane bij de rondvaart over het IJ!

    Geniet van deze zonnige dag, en een mooi weekend!
    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie aanwinst!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleine paspop, goede aanwinst hoor, hij staat prachtig

    Fijn weekend, Roelie de hortensiatuin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig is hij ..geniet er lekker van ..mooie sfeerplaatjes ...nog een fijne zondag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie paspop heb je ontdekt. Ik vind dit kleine formaat super!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen